Bezorgen & Afleveren

Wanneer kan ik een bestelling thuis laten bezorgen?
Als u er zeker van bent dat er iemand op het afleveradres aanwezig is. DPD zal namelijk om een handtekening als ontvangstbevestiging vragen.

Wat als ik niet thuis ben bij het bezorgen van mijn bestelling?
Op het moment dat u niet thuis bent, wordt uw bestelling bij de buren afgeleverd door DPD, u ontvangt hiervan een bewijskaart in de brievenbus. Wanneer ook de buren niet thuis zijn, neemt DPD uw bestelling mee en kunt u deze bij een DPD parcelshop bij u in de buurt afhalen.

Kan ik een pakket op een ander adres dan het huisadres laten bezorgen?
U kunt het bestelde artikel op elk gewenst adres in Nederland laten bezorgen. Naast een factuuradres bieden wij de mogelijkheid om een apart ontvangstadres op te geven. Dit kan op uw kantoor zijn, bij de buren of bij degene die u wilt verrassen met een cadeau. Ook kunt u ervoor kiezen om u pakket op te halen bij één van de 750 parcelshops van DPD.

Wat is de levertijd van een bestelling via de webshop?
Indien een product op voorraad is in ons magazijn, is de levertijd: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, morgen in huis.
In een product niet direct op voorraad is in ons magazijn, is de levertijd drie tot vijf werkdagen.
De levertijd van een product staat altijd in het groen vermeld op de productpagina rechts van de productafbeelding. 

Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen boven de €40,- worden gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de €40,- worden verzendkosten van €4,95 in rekening gebracht. Uw bestelling ophalen bij een Siebel Juweliers winkel is altijd gratis, ook voor bestellingen onder de €40,-.

Kan ik een bestelling ophalen in een Siebel Juweliers winkel?
U kunt aangeven bij welk Siebel Juweliers winkel u de bestelling wilt ophalen. Ophalen bij een Siebel Juweliers winkel is altijd gratis, ook voor bestellingen onder de €40,-. De levertijd van uw bestelling kan verschillen van de aangegeven levertijd in de webshop. Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden naar een Siebel Juweliers winkel ontvangt u een bevestiging per e-mail met de levertijd en ophaalinformatie. Wij verzoeken vriendelijk u om de ontvangen factuur uit te printen en mee te nemen naar het filiaal als bewijs van betaling (ook wanneer er voor Afterpaybetaling is gekozen). 

Is het mogelijk om de verzending van mijn bestelling te volgen?
Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijgt u van ons een e-mail met een Track & Trace code van DPD pakketservice, waarmee u de afleverstatus van uw bestelling kunt volgen. 

Wat kan ik doen wanneer mijn bestelling niet juist is?
Wij doen er alles aan om uw bestelling perfect af te handelen. Mocht uw bestelling desondanks niet juist zijn, willen wij u vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de webshop klantenservice via 088-6550399 of per e-mail webshop@siebeljuweliers.nl

Afleveren bestelling
Wanneer het pakket met uw bestelling wordt geleverd, controleer dan altijd de verpakking. 
Mocht het pakket ernstig beschadigd zijn en u vertrouwt het niet, dan adviseren wij u om niet te tekenen voor ontvangst. Het pakket wordt dan teruggestuurd en Siebel Juweliers zal de status van het pakket beoordelen. Op het moment dat u heeft getekend voor ontvangst, houdt dit in dat u het pakket ‘in goede orde heeft ontvangen’. Indien later blijkt dat producten beschadigd zijn of ontbreken door toedoen het beschadigde pakket, zijn wij helaas niet aansprakelijk.

Wij zijn ook via WhatsApp te bereiken

Voeg ons nummer toe aan je WhatsApp
06 82 25 91 24

De klantenservice is maandag t/m donderdag aanwezig van 09.00 tot 17.00 en op vrijdag van 09.00 tot 16.00.

Voor telefonisch contact, kunt u contact opnemen via 088 655 03 99