Bezorgen & Afleveren

Wanneer kan ik een bestelling thuis laten bezorgen?
Als je er zeker van bent dat er iemand op het afleveradres aanwezig is. DPD zal namelijk om een handtekening als ontvangstbevestiging vragen.

Wat als ik niet thuis ben bij het bezorgen van mijn bestelling?
Op het moment dat je niet thuis bent, wordt de bestelling bij de buren afgeleverd door DPD, je ontvangt hiervan een bewijskaart in de brievenbus. Wanneer ook de buren niet thuis zijn, neemt DPD jouw bestelling mee en kun je deze bij een DPD parcelshop bij jou in de buurt afhalen.

Kan ik een pakket op een ander adres dan het huisadres laten bezorgen?
Je kunt het bestelde artikel op elk gewenst adres in Nederland laten bezorgen. Naast een factuuradres bieden wij de mogelijkheid om een apart ontvangstadres op te geven. Dit kan op jouw kantoor zijn, bij de buren of bij degene die je wilt verrassen met een cadeau. Ook kun je ervoor kiezen om je pakket op te halen bij één van de 750 parcelshops van DPD.

Wat is de levertijd van een bestelling via de webshop?
Indien een product op voorraad is in ons magazijn, is de levertijd: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, morgen in huis.
Voor een product dat niet direct op voorraad is in ons magazijn, is de levertijd drie tot vijf werkdagen.
De levertijd van een product staat altijd in het groen vermeld op de productpagina rechts van de productafbeelding. 

Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen boven de €40,- worden gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de €40,- worden verzendkosten van €4,95 in rekening gebracht. Je bestelling ophalen bij een Siebel Juweliers winkel is altijd gratis, ook voor bestellingen onder de €40,-.

Kan ik een bestelling ophalen in een Siebel Juweliers winkel?
Je kunt aangeven bij welke winkel je de bestelling wilt ophalen. Ophalen bij een Siebel Juweliers winkel is altijd gratis, ook voor bestellingen onder de €40,-. De levertijd van jouw bestelling kan verschillen van de aangegeven levertijd in de webshop. Op het moment dat je bestelling wordt verzonden naar een Siebel Juweliers winkel ontvang je een bevestiging per e-mail met de levertijd en ophaalinformatie. Neem altijd de ontvangen factuur mee naar de winkel als bewijs van betaling (ook wanneer er voor Afterpaybetaling is gekozen). 

Is het mogelijk om de verzending van mijn bestelling te volgen?
Zodra wij jouw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een Track & Trace code van DPD pakketservice, waarmee je de afleverstatus van de bestelling kunt volgen. Zodra het pakket is overhandigd aan DPD, zijn wij afhankelijk van de bezorgservice en kan de afleverdatum afwijken.

Wat kan ik doen wanneer mijn bestelling niet juist is?
Wij doen er alles aan om jouw bestelling perfect af te handelen. Mocht je bestelling desondanks niet juist zijn, willen wij je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de webshop klantenservice via 088-6550399 of per e-mail webshop@siebeljuweliers.nl

Afleveren bestelling
Wanneer het pakket met jouw bestelling wordt geleverd, controleer dan altijd de verpakking. 
Mocht het pakket ernstig beschadigd zijn en je vertrouwt het niet, dan adviseren wij je om niet te tekenen voor ontvangst. Het pakket wordt dan teruggestuurd en wij zullen dan de status van het pakket beoordelen. Op het moment dat je tekent voor ontvangst, houdt dit in dat je het pakket ‘in goede orde hebt ontvangen’. Indien later blijkt dat producten beschadigd zijn of ontbreken door toedoen het beschadigde pakket, zijn wij helaas niet aansprakelijk.

Wij zijn ook via WhatsApp te bereiken

Voeg ons nummer toe aan je WhatsApp
06 82 25 91 24

De klantenservice is maandag t/m donderdag aanwezig van 09.00 tot 17.00 en op vrijdag van 09.00 tot 16.00.

Voor telefonisch contact, kunt u contact opnemen via 088 655 03 00