Winkels & Openingstijden
  • Gratis bezorging v.a. €59,95
  • Gratis achteraf betalen
  • Gratis retourneren in de winkels
Werken bij Siebel

Bestellen


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Stap 1: 
Selecteer een artikel naar keuze en klik op de knop ‘In winkelmand’. Bij sommige artikelen dien je eerst de juiste maat te selecteren voordat je verder kunt. Het artikel is nu toegevoegd aan jouw winkelwagen.

Als je meteen door wilt gaan naar de online kassa, klik je op de knop ‘Bestellen’. Je kunt ook kiezen voor “Ga verder met winkelen” om meer artikelen te bekijken. Je kunt later altijd terugkeren naar jouw winkelwagen door rechtsboven op “Winkelwagen” te klikken. Als je een kortingscode hebt, kun je deze invullen onder ‘Kortingscodes’.

Stap 2: 
Als je klaar bent met winkelen, ga je naar jouw winkelwagen en klik je op ‘Bestellen’ om naar de online kassa te gaan. Hier kun je een account aanmaken of inloggen als je al een account hebt. In jouw account worden gegevens als adres, telefoonnummer en e-mailadres gevraagd. Wanneer je later weer inlogt, hoef je deze gegevens niet nogmaals op te geven. Als je in de kassa bent, is de internetverbinding beveiligd. 

Stap 3:
Vervolgens kies je een betaalwijze. Je kunt kiezen om de bestelling zelf af te halen bij één van onze winkels of deze te laten bezorgen. Afleveren kan alleen op een adres in Nederland. Je kunt de bestelling ook op een ander adres laten afleveren. Haal hiervoor het vinkje weg bij ‘Verzenden naar hetzelfde adres’. Zo kun je bijvoorbeeld iemand anders verrassen met een mooi cadeau. Wij rekenen €4,95 verzendkosten voor bestellingen onder de €59,95,-. Bestellingen boven de €59.95,- worden gratis verzonden!

Stap 4:
Controleer jouw bestelling en aflevergegevens alvorens door te gaan. Klik op ‘Plaats jouw bestelling’ om deze te verzenden, je komt vervolgens in het beveiligde betaalscherm om jouw bestelling te betalen


Wat gebeurt er met mijn bestelling?
Je bestelling wordt door ons pas in behandeling genomen op het moment dat jouw betaling is ontvangen. Je ontvangt van ons twee e-mails: in de 1e e-mail ontvang je een bevestiging van jouw bestelling. Hierna ontvang je van ons een 2e e-mail met daarin jouw betaling. Zodra de betaling van de bestelling is afgerond, zal de order verder in behandeling genomen worden. Geen e-mail ontvangen? Check eerst je spambox!  

Zodra wij jouw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een Track & Trace code van PostNL pakketservice, waarmee je de afleverstatus van jouw bestelling kunt volgen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging. Na de betaling volgt eveneens een e-mail met de betalingsbevestiging; je ontvangt dus twee e-mails van ons. Het is daarom belangrijk om het e-mailadres correct in te vullen. Geen e-mail ontvangen? Check eerst je spambox!

De orderbevestiging per e-mail is geen betalingsbewijs, maar geeft aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij de order hebben ontvangen. Siebel Juweliers is gerechtigd om bestellingen te weigeren dan wel aanvullende informatie op te vragen.

Wat kan ik doen als ik wel een 'Nieuwe bestelling' e-mail heb ontvangen, maar geen 'Betalingsbevestiging' e-mail heb ontvangen van Siebel Juweliers?
Een bestelling die wel geplaatst is in de webshop, maar waarvan de betalingsprocedure niet is afgerond, wordt in ons systeem geannuleerd. De bestelling wordt daarom niet uitgeleverd.
De enige mogelijkheid om het artikel alsnog te kunnen ontvangen is het artikel opnieuw via onze webshop te bestellen. Een afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging. Na de betaling volgt eveneens een e-mail met betalingsbevestiging. Het artikel zal na ontvangst van de betalingsbevestiging worden geleverd.

Hoe weet ik of de betaling is gelukt wanneer ik een artikel bestel via de webshop?
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging. Na de betaling volgt eveneens een e-mail met betalingsbevestiging. Het is dus belangrijk om het e-mailadres correct in te vullen! 

Wat kan ik doen als ik problemen ondervind tijdens het betalen?
Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl je reeds het product in jouw winkelmand hebt geplaatst en een account hebt aangemaakt, dan raden wij je aan om je browsergeschiedenis te wissen (zie rechtsbovenin internet browser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Hierna kun je het product opnieuw in jouw winkelwagen plaatsen en overgaan tot betaling.

Hoe kan het dat ik een bericht ontvang dat het artikel niet leverbaar is, terwijl op de webshop staat dat deze op voorraad is?
Helaas gebeurt het wel eens dat een artikel bij ons verkeerd op voorraad staat in de webshop. Uiteraard doen wij ons uiterste best om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Siebel Juweliers spant zich in om de inhoud van www.siebeljuweliers.nl zo vaak mogelijk te actualiseren en/of aan te vullen. Indien dit toch gebeurt, zullen wij je hier z.s.m. van op de hoogte brengen.

Op de website staat een artikel met korting vermeld, geldt deze korting ook in de Siebel Juweliers winkels? 
Ja, echter worden niet alle merken in onze winkels gevoerd. Hierdoor kan het gebeuren dat de webshop een model aanbiedt, die je in de winkel niet kan kopen. Wij adviseren je om de winkelvoorraad online te bekijken om eventuele teleurstellingen te voorkomen.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om in het buitenland een product van Siebel Juweliers te bestellen. Het is mogelijk om het product in het buitenland te bestellen met een Nederlands factuuradres. Vervolgens kun je jouw bestelling laten bezorgen in één van onze winkels en jouw bestelling daar ophalen.

Hello !!

Klik op onze persoonlijke supportspecialist hieronder om te chatten via WhatsApp of stuur een email naar klantenservice@siebeljuweliers.nl

avatar
avatar
Support Specialist Sophie
0631170223
Bel 088 655 03 00 ma t/m do 09.00 - 16.30 / vrij 09.00 - 16.00
× whatsapp background preview