Siebel Juweliers opent winkel in Emmen en Drachten

Amsterdam, 15 februari  2016

Kom het glas heffen en profiteer van schitterende openingsacties! Op 19 februari vindt de feestelijke opening Siebel Juweliers plaats in de steden Emmen en Drachten. Hiermee opent Siebel juweliers alweer haar 41ste  en 42ste filiaal in Nederland. Beide winkels hebben een ruime oppervlakte ter beschikking waardoor het assortiment van verschillende merken goed gepresenteerd worden.

De winkel in Emmen bevindt zich op de Dalipassage nummer 45 in het winkelcentrum en in Drachten op de Noorderbuurt nummer 20 in de normale winkelstraat.

Cluster Storemanager Anita Schonenberg vertelt trots: ‘Op nieuwe plaatsen creëren we nieuwe momenten’. Met de nieuwe inrichting en styling, die in lijn is met de Flagshipstore op het Gelderlandplein in Amsterdam, kan Siebel Juweliers de consument een prettige winkelbeleving meegeven.

Siebel Juweliers is op weg naar een groei in winkels en streeft naar  50 winkels in het jaar 2016. “Op deze manier maken wij de merken toegankelijker voor onze klanten en leren wij hen beter kennen in onze winkels. Zo kunnen wij de vertrouwde en persoonlijke service leveren die de consument al meer dan 100 jaar van ons gewend is,” licht directeur Johan van Hees toe. Siebel Juweliers Emmen en Drachten biedt een ruim assortiment aan internationale en eigen merken;  zilver -, goud- en diamantsieraden, sieraden en horloges.

Over Siebel Juweliers
Siebel Juweliers is al ruim 100 jaar een begrip in Nederland. Met 42 vestigingen door heel Nederland en een webshop is Siebel Juweliers voor iedereen toegankelijk. Bij deze juweliersketen vindt u een brede collectie horloges, sieraden en trouw- en relatieringen van verschillende merken. Siebel Juweliers staat bekend om de goede service en klantgerichtheid. De medewerkers worden als zeer deskundig ervaren en weten de klant altijd op de juiste wijze te adviseren in hun aankoop. Hierdoor worden klanten geïnspireerd om zichzelf of een ander een mooi horloge of sieraad cadeau te geven; een blijvende herinnering aan een bijzonder moment of een cadeau voor het leven.

Siebel Juweliers, personal touch for personal moments.