BEHIND THE BRAND | CLUSE

Het Amsterdamse horlogemerk CLUSE, dat in 2013 is opgericht, is één van de snelst groeiende horlogemerken ter wereld. CLUSE heeft zich niet alleen in recordtijd gepositioneerd op de internationale horlogemarkt, maar is ook uitgegroeid tot één van de meest gewilde en gewaardeerde horlogemerken die er is. 


OVER CLUSE
Het verhaal van CLUSE gaat over mensen die schoonheid in eenvoud vinden. Verfijnd, gefocust, weg van afleidingen en gericht op de dingen die echt belangrijk zijn in het leven. Een tijdloze en verfijnde stijl gecombineerd met minimalistische en moderne invloeden. De elegante horloges zijn voorzien van verwisselbare bandjes, die tevens ook los te bestellen zijn waardoor je oneindig kunt mixen en matchen!


HET SUCCES
Het succes is naast een verfijnd product ook te danken aan de juiste marketingstrategie en een goede timing. De nieuwe vorm van adverteren door samenwerkingen met invloedrijke bloggers was precies in de periode van de lancering van CLUSE upcoming. Concurrent Daniel Wellington is een voorloper van deze strategie, waarmee ook zij groot succes behaalde. 


AMBASSADORS
CLUSE werkt samen met vele succesvolle en krachtige vrouwen over de hele wereld, die niet alleen stijl hebben, maar ook anderen weten te inspireren. Ambassadeurs als Negin Mirsalehi (NL), Julie Sarinana – oftewel Sincerely Jules (USA) en Veronica Ferraro (IT) combineren hun uitdagende style met verschillende CLUSE horloges. Mede door het grote bereik van deze influencers heeft CLUSE een grote fanbase opgebouwd, met op Facebook maar liefst 1,6 miljoen fans! Nieuwsgierig geworden? Kijk hieronder voor meer inspiratie of shop jouw CLUSE direct hier!

 

BEHIND THE BRAND | VIDEO

CLUSE doet er alles aan om jou de optimale merkbeleving te geven. Bekijk daarom deze campagne video van CLUSE voor de ultieme brandexperience!